Stvar je malo slozenija pa ako nije problem, malo cu pojasniti situaciju i problem! Pasat 1.8 `86 bio je sa ainspric ubrizgavanjem sa belom K-glavom, medjutim taj sistem ubrizgavanja je poceo da pravi probleme i nakon zamene podosta delova (pumpe u rezervoaru, dizni, releja pumpe, filtera goriva, ciscenja rezervoara i ostalog) problem nije resen. Posto je auto ocev a potreban mu je, pre godinu ipo, pribegli smo zameni sistema ubrizgavanja i umesto ainsprica stavili karburator sa nekog golfa 2, ne znam koji je i gde da vidim neku oznaku ali znam da je sa malim kompjuterom i step motorom, ako to nesto znaci, nije valjda neki najklasicniji.
E sada dolazimo do problema koji sa ogleda u tome da auto nece da radi pravilno kada je kisa i hladno a kada je suvo i toplo radi ok. Jednostavno lepo radi sve dok se ne zagreje (oko 30-40 minuta) onda pocne da gubi snagu i ako je na leru ugasi se, moze se odmah upaliti, kada se ohladi radi sve ok dok se valjda opet ne ugreje. Zamenili smo benzinsku pumpu, svecice, kablove, razvodnu kao i ruku kao i senzor temperatute na racvi rashladne tecnosti (onaj donji) medjutim sve je isto. Juce smo zamenili i termostat koji je bio zaglavljen i stalno otvoren i mislili smo da je problem sto ne moze da se ugreje dovoljno ali idalje je sve isto. Da li neko zna u cemu je problem i sta da proverim ili promenim, da li postoji neki senzor polozaja na razvodniku paljenja ili neko elektronsko paljenje ili nesto sto kada se ugreje daje pogresan signal kompjuteru i onda ovaj pobrlja ili je mozda bombina. Kod majstora smo bili raznih i svi nesto sumljaju i misle ali niko da kaze konkretno sta je problem i sta naci i zameniti. Pomagajte ovo uzasno deluje da auto star 25 godina niko ne moze da popravi i ne zna sta mu je.
E sada dolazimo do problema koji sa ogleda u tome da auto nece da radi pravilno kada je kisa i hladno a kada je suvo i toplo radi ok. Jednostavno lepo radi sve dok se ne zagreje (oko 30-40 minuta) onda pocne da gubi snagu i ako je na leru ugasi se, moze se odmah upaliti, kada se ohladi radi sve ok dok se valjda opet ne ugreje. Zamenili smo benzinsku pumpu, svecice, kablove, razvodnu kao i ruku kao i senzor temperatute na racvi rashladne tecnosti (onaj donji) medjutim sve je isto. Juce smo zamenili i termostat koji je bio zaglavljen i stalno otvoren i mislili smo da je problem sto ne moze da se ugreje dovoljno ali idalje je sve isto. Da li neko zna u cemu je problem i sta da proverim ili promenim, da li postoji neki senzor polozaja na razvodniku paljenja ili neko elektronsko paljenje ili nesto sto kada se ugreje daje pogresan signal kompjuteru i onda ovaj pobrlja ili je mozda bombina. Kod majstora smo bili raznih i svi nesto sumljaju i misle ali niko da kaze konkretno sta je problem i sta naci i zameniti. Pomagajte ovo uzasno deluje da auto star 25 godina niko ne moze da popravi i ne zna sta mu je.
koji nema tu mogucnost i mora mu se malo posvetiti. Ovim ne zelim nikoga da uvredim, svestan sam da ima ljudi koji bi znali da rese problem ali verovatno nemaju vremena jer je to sada dugotrajan proces pronalazenja uzroka ovom problemu.
Comment